Sorry

Hellu allihoppa nu ska jag blogga! Okej om mina dagar ska jag berätta, Det börja med att i fredags åkte jag Jennie & Elin in till stan och skulle kolla på bio. Där var vi, träffa Tove Melissa & Michelle. Längesen.. A och sen skulle dom se 2012 och de ville vi också, Fast jag ville inte det på riktigt.. Sen bytte Tove Melissa & Michelle film till skräckfilmen som går på bion. Och jag ville inte se 2012? Och vi hade redan köpt biljetterna. Sen stog jag Elin & Jennie o bråka.. Om vilken film för jag ville se skräckisen men de ville inte dom. Jag grät nästan? Ah sen kommer 3 killar och räddar oss! Och köper våra biljetter, Woho. Vi fick 330 kronor typ ;) Skitglada, Sen skulle vi byta film .. Då skulle vi se Bröllopsfotografen och sen Julie & Julia och tillslut blev det Funny people. Skittråkig!-.- Efter filmen kom Elins mamma och Klara och hämta oss. Klara åt upp allt vårt godis :o Sen åkte Elin Klara och deras mamma hem. Och jag och Jennie tog bussen hem, Sen när vi var framme kissade vi ute och hällde ut allt popcorn -.- Sen gick vi till mig och hemma sitter min fulla mamma & låtsasmamma? AHA ? :o Sen skratta ja o Jennie åt dom o allt :D Sen tog ja sovgrejer o gick till Jennie , Vi somna vid tolv. På morgonen vakna vi tolv. Sen gick ja hem sen träffa vi Angelica och sen va vi i handen med Frida :) Ah sen gick vi till mig och hämta sovkläder, Skulle sova hos Jennie. En natt till! Så vi titta på film, prata och massa annat.. Sen fyra på morgonen somna vi och vakna elva idag! Vi har ätit hamburgare och haft kul. 'Nu när vi har chansen kan vi ju göra det?' HAHA fan vad kul.. <3 Men aa Angelica & Jennie gick nyss hem och jag äter vanilj pudding, är klar. JUSTE JAG ANGELICA & JENNIE VA HEMMA HOS IDOL EDDIE! WOHOOOOOOO !






Vilka är de? Eddie från idol Angelica Jennie & Jag. Woho vi har vart hemma hos han!


Kommentarer
Postat av: jenny

OMG OMG OMG OMG OMG HUR FAN DÅ? ÄLSKAR HONOM VADFAN MARIA DU SKULLE RING MIG MOHAHAHA FAN VART BOR HAN? :O

2009-11-22 @ 21:44:52
URL: http://jjennnny.blogg.se/
Postat av: elin,

han har morronrock :D HAHHHAAAAAHAHHAHAHHAA, MARIA VANLJPUSSING! :D :D

2009-11-23 @ 15:14:36
URL: http://loveshiine.blogg.se/
Postat av: Emma

omg palla visa tutten

2009-11-24 @ 16:01:37
URL: http://hartasslove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0