tänker börja blogga

tjaaaaaaaaaaaaa de va längesen :D:D:D::D:D:D:D hade tänkt o börja blogga även om de inte va 40kommentarer, har ju inte ens 40läsare :'( men ah får drömma vidare, jag har vart sjuk från skolan hela fkng veckan ;o ! not good, sen igår vid fem hämta mamma mej från pappa , ja kom hem o städa sen kom agge vi satt vid datan o kolla på iphones, hahhahah fråga inte! sen klockan nio gick agge hem o ja satt vid datan t elva typ sen gick ja o la mej i sängen men mamma hosta som fan kunde inte sova sen gick mamma ut på altanen för hon kunde inte sova o ja trodde hon typ försvann så ja börjar böla o går o tänder alla lampor o letar efter mamma sen blir já ledsen o arg för hon skratta åt mej sen gick ja o spela på mammas mobil sen kom mamma vid klockan två? och då somna ja :D sen imorse vakna ja sju och halv åtta kommer lilla agilittia t mig vi gjorde inte mkt sen gick vi till henne o kolla på drag me to te hell. läskiiiiig ! :( sen åkte vi t handen och träffa johanna ELIIIIIIIN :D::DD och LISSI :D:D kul o träffa lissi o elin o johanna, sen såg ja madde o linnea men kunde inte hälsa (A) sen sprang vi t donken våra föräldrar dampa sönder o ringde varandra o vi fick skit sen gick agge t sej o ja t mej , hahah har ruttnat vid datan hela tiden -.- mamma ska fan komma snart o vi ska käka mcdonalds! ja är fan allergisk mot nåt, nu ska jag till donken måste ruscha! ska träffa jennie min lilla hammare sen, vi ska bråka om vilken film vi ska se, ja kommer vinna .tro mig :D <3333333333333333333333333
min tove elins lissis låtsaspappa !!!!!!!! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0