mina närmsta vänner!


angelica lilliehöök
du är så jävla bäst, sen jag flyttade hit har vi vart nästan varenda dag! jag vet
att du redan har tröttnat på mig för 100 år sen, haha men jag garvar alltid så
himla mycket med dig. gunilla persson och pettersson, OCH ERIKSSON! hahahah
bara vi vet, vi har känt varandra sen vi var små! fast vi var inte så tajta då, men baby du ska veta att du är min värld jag lever för dig. loveu!

melissa bakalbasic
åh min lilla stumpinutti, jag har känt dig i 13 jävla år! vi har bråkat så
otroligt många gånger, du är så vacker. jag lovar jag släpper dig aldrig,
du stöttar mig alltid baby jag svär dagen du lämnar mig, den dagen lämnar jag
världen. jag stöttar dig i vått och torrt! jag är bäst på allting, hahah not! (a)
volim te puno sestro! ♥

elin blomqvist
haha skitskön du är , du kanske inte visar för alla att du har världens bästa
humor. men jag vet, jag känner dig. jag skrattar mest med dig av alla mina vänner våra minnen är underbara, kommer du ihåg när vi lekte fjortisar? gash, vill inte tänka!.. du är så cool , jag finns alltid hära för dig så du vet de :)

klaudia zmierczak
du har förändrat mig, med dig kan jag verkligen vara mig själv jag
kan springa med rumpan bar hemma hos dig. din familj är min familj!
det är liksom så det är, jag kommer alltid hålla ihop med dig baby.
älskar dig syster

weronika zmierczak
hahahahah dr pepper nörd, du är den skönaste och roligaste i hela släkten!
dig kommer jag absolut inte lämna, du liksom får mig att orka allting. jag skulle aldrig nånsin svika dig. jag kommer ihåg när du och klaudia va emot mig hela tiden förut! hehe, ni hatade mig och jag sa alltid förlåt för jag kallade er typ hora och sånt, asså förlåt! ni vet att jag inte är sån längre, du har en stor plats i hjärtat. <3

klara blomqvist
åh asså jag saknar gamla tiderna med dig så otroligt mycke, jag saknade dig
mest i somras när jag var i polen. vi sågs typ bara en gång, vi glider ifrån
så otroligt mycket!.. men asså seriöst du finns alltid där för mig , när jag
grinar för dig på telefon hör man att du alltid bryr dig du är alltid så hjälpsam,
du är inte självisk asså alltid du & jag gumman <3

Kommentarer
Postat av: ......

michelle melissa och tove då ? har ni bråkat?

2009-10-30 @ 14:13:49
Postat av: elin,

men maria !

Jag älskar dig också!

2009-10-30 @ 15:21:17
URL: http://loveshiine.blogg.se/
Postat av: kla

älskar dig <3333333

2009-10-30 @ 22:48:47
URL: http://apelsinblondin.blogg.se/
Postat av: Melissa

MARIA SYSTER JAG ÄLSKAR DEJ OXÅ!

VI TVÅ FÖRALLTID!

2009-11-01 @ 15:30:13
URL: http://meluus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0