mitt sommarlov 2009

de började med att jag åkte till polen, tre veckor! hade tråkigt , de fanns ingenting att göra!..

sen dagen efter jag kom hem åkte jag till muskö, till frida och tove.
sov dära en natt, vi hade det skitmysigt, brasan asså allt va underbart <3


va bara på muskö en natt, sen åkte alla hem. sen typ en vecka efter åkte
jag och frida till muskö 5 dagar. vi flummade, lärde känna oscar markus stolle
och alla dom, vi hade kul iallafall.

kom hem, va hos pappa. jag fyllde år, åkte till muskö, igen!
träffade elin och klara! va med frida jättemycke på sommaren, jag flyttade
till mitt nya hus. började umgås mycke me agge för att vi bor grannar,

bruden kommer döda mig, åkte till muskö igen.
var med michelle frida och alex en dag, hittar ingen bild.
jag bråkade med tove , frida och tove blev vänner. frida lämnade mig,

de va inte mkt, men lite . ska fixa mig nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0