mycket bloggande idag, i hope

hejhej min blogg blir bara sämre och sämre, måste fixa me bloggtrafik o så! nu ska agge komma, bara platta håret sen ska hon på bio. jag ska sitta och knarka choklad smet och lyssna på musik, men aah. ja sitter i en skitcool pyjamas, gult gult.. men ska berätta om igår de va såhär att jag gick till agge o bada sen vid två satte vi på black christmas sen smsar lissi o ba : kommer du till eken? då ringer jag henne och ba : vad är de på eken, dom ba möte om en halvtimme! jag ba men vaaaa jag kan inte komma har blött hår och inte ens smink, hon ba aa men skitsamma! så jag och agge tog första bussen till söderbymalmskolan sen kommer vi in och på mötet sa dom inte så mkt, bara om mega. de låter inte så kul me mega när vi bara ska stå i en jävla garderob, men ah får leva me de. sen började jag gå mot bussholmsplatsen sen säger tove att ja o johanna ska följe me henne o lissi t hennes mamma, så visst. vi gick o snacka i mun på varandra, hahahah! men sen gjorde vi massa grejer helt plötsligt vare ja johanna agge michelle madde lissi tove, så vi gick till michelle och gjorde potatisbullar, gott! vi satt på balkongen , mysigt. sen kom massa killar, och ja o tove körde kull, sen skulle vi brottas eller slåss, så smäller tove till mej hur hårt som helst på ögat och puttar in mig i väggen, ja ignorerade tove skitmkt! :D sen gick vi ut, och körde i vagnen. då gick killarna, då åkte vi runt. sen satt alla utanför toves port, jag o tove i vagnen. hahahha har ont i ryggen, men så var de. hade ganska kul faktiskt, fast har ont i ögat. nu gick agge, aja hejdå

DE HÄRA ÄR FAN INTE LÄTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0