om igår! ( skitmkt )

okej de började såhära att jag gick till skolan på morgonen som vanligt, och det va gympa! hah skitroligt vi körde kramleken, jag typ kramade alla , sprang runt som en grejipeji :) sen vare svenski och ja letade efter min jävla svenska mapp, och sen hade jessika den i sitt skåp? happ.. men nu har vi fått bestämda platser och jag är så himla glad :) jag sitter bredvid elin, sen sitter haya & irem mittemot ;) jag ba sa såhära till dom : ni kommer trivas hära, vi ska ha skitkul . dom ba ; hehe :) skitsöta :) men ah, sen typ vare lunch sen so, efter de kom min mamma och hämta mig och lilla elin pelin. vi åkte till handen terminalen, najs! sen gick vi in i en affär typ vid pressbyrån. och vi hittade en sån jävla fin tröja! typ 220 :- dyrt men skitfin, sen mamma ba visade skitfula kläder hon ba vill du ha den ? men palla ! hahaha, men sen gick vi till tandläkaren och jag och elin typ satt och lekte som fan med leksaker och sen typ satt några tjejer ( 16år ) och snackade typ om mun sår eller nåt, då helt plötsligt sa jag till elin : jag har munsår ( visar på läppen ) hahah! dom ba eh typ, sen vare dags för att borra tanden!:o jag fick seriöst talat panik, dom började typ med nån luft grej sen helt plötsligt börjar hon borra, jag ba men du kunde säga till? asså åh! sen typ bedövning va skitjobbig för ja kunde knappt svälja? :s och hela mitt öra hade ingen känsel? pft, sen åkte jag elin mamma till centrum , och vi träffade amirs kompis! HAHAHHA vi ville se henne så vi typ kollade skitnoga, ja ville fota me henne! men sen gjorde vi en video vid bilen för mamma va o köpte örhängen, sen åkte vi hem till mej och juste elin åt tacobar i centrum och jag åt  chesburgare, men när vi kom hem gjorde vi en var sin billys och gick till mitt rum och kollade på rosa the movie, jag har typ sett den 150000000 gg? men roligt iallafall, vi garvade som fan för ja kollade på elin i spegeln hela tiden när hon peta i näsan? hahahahhahahah skoja! men ja kollade på henne skitmkt för hon såg helt cp ut ;) sen när filmen va slut skulle vi göra parodi av bög amir och kissie, så vi gjorde de. hahahah asså shiet va ja garva! ni har ju video under?! ah men så vare, sen vart lilla grisarna hungriga :) så vi skulle göra pannkakor, men hade vi mjölk? aa, fast mamma skulle ha ett jävla paket till sin mjölk, så vi fick 20 kr så gick vi till konsum, typ vid rampen. sen på väg hem va de skiiiiiiiiiiiiitläskigt! omg, asså vi gick typ längst vägen så typ kommer en bil och  stannar exakt vid oss och kollar som fan. jag börjar springa för livet, och sen stannar vi igen för ja typ orkade inte springa mer, så kör han efter?! och vi springer igen och lalalala, jag kissade på mig av skräck! lovar! sen åkte han typ efter! sen såg vi han igen , sen försvann han eller vi sprang iväg.. sen varje bil vi såg blev vi rädda för, sen kom vi hem och gjorde pannkakor fyfan va vi garvade! sket nästan på mig! men nu måste ja platta håret, duschade imorse. så kallt. men elin åkte hem vid typ 21.00 . vi hade grymt roligt iallafall, älskar dej ! petra ♥ gunvald

BILDER KOMMER IDAG EFTER SKOLAN!

Kommentarer
Postat av: Haya

TACKAR DU ÄR OXÅ SÖT:)

2009-10-24 @ 18:37:46
URL: http://hajji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0