om igår

yes hellu, emma va i våran skola igår , kul :) och idag kmr hon också ;p men aah, ja va me elin o emma typ hela dagen aa skitsamma . vi slutade vid kvart över tre , då gick ja johanna klara elin florans på möte på eken, cafegruppen, sen kom tove o lissi. vi skulle rita våran familj me vänster hand. aa vackert, sen ritade ja självklart fjertil. sen vid halv fem gick jag och johanna hem till henne, där åt vi billys pizza och youghurt me flingor .... sen ringde johanna premberg och hon ville va me oss, så hon kom vid halv sex. sen fixade vi oss, platta håret sminkade oss klädde oss trevligt, sen drog vi t eken. vi satt vid datan ett tag sen kom lissi o tove o ja satt o prata me dom ett tag, tove skulle ta hål i mina öron men jävla personal på eken! :s oupps, sen gick lissi o tove .. jag johanna och johanna åt pannkisar och typ aa .. :p sen kom tove tillbaka :) ja johanna tove o johanna spelade guitar hero , eller tove o johanna gjorde de. ja ville sova men hade huvudvärk sen va vi ute , vi följde tove hem. och sen kändes de som att ja skulle spy eller svimma .... så jag la mej ner på marken och fick upp spya hela tiden! äckligt, sen skjutsade vi hem johannorna. ja kom hem sen, pluggade.. satt vid datan men jag orkade inte blogga igår! väntar på att agge ska ringa, hon kanske inte ens kommer idag ? ;o aja får klara mej själv, ska föna håret nu, duschade imorse. de är sååå jävla kaaaaaallt !
aja pusshej  ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0