slagg me frida johanna angelica :d slagsmål

hejsan svejsan ska berätta om igår och idag, men vi börjar med
igår: de började me att jag kom t agge vid åtta på morgonen?! vi låg i hennes mammas och pappas säng och hade skitkul, sen skulle agge åka och träffa frida så vi tog samma buss , jag gick till johanna . jag och johanna åkte hem till mej på direkten, sen hade vi tråkigt men sen ringer ALEXOR @ och frågar om han kan komma t mig för han har hela tyresö efter sig? eh okej, så jag baa aa okej , sen möter jag och johanna han i centrum me hans kompis, sen typ ringer jag frida och ba ; FRIDA ALEXOR DITT EX E HÄRA, KOM! då hoppar jennie frida och agge på första bussen och kommer t handen, sen träffar jag  o johanna frida agge jennie micke micha och massa andra vid filmkedjan, ALEXOR hade kallat frida hora förut, så micke ba : säg förlåt till frida? han ba FÖÖÖÖÖÖRLÅT FRIDAAAA! HAHAHAHAHAH garvade som fan, sen börjar han gå och då gick jag johanna jennie frida och agge till bussholmplatsen och vad händer då, jo vi får reda på att alexor har kallat frida tjock, så vi går av vid söderbymalmskolan och rushaaaaaaar tillbaka till handen centrum, yep. SPRINGER, sen kommer vi fram och micke hade typ gjort krokben på alexor så hans sko flög bort, HAHAHA! sen kommer vi fram till handen centrum och ser alex, FRIDA BÖRJAR SKRIKA SOM FAN. alla puttar han och greeeeeeejer sen går han på bussen, samma som oss. så åker vi , sen när vi ska av tar frida ssin hand och smäller till han skithårt på kinden, sen agge sen johanna drar han i håret och slår han SKIThårt på käften, fyfan.. sen när vi har gått av skriker han jävla horor, UUUFF! vi får damp och rushar till bussen och tar bussen till trollbäcken där han bor, när vi kommer dit ringer vi han och ba VART ÄR DU! han ba hemma... och lägger på , fittnylle. fyfan va äcklig euuuwsh, HATA HATA HATA! men aa sen åkte jennie hem, sen kom vi hem vid halv tio då åt vi muffins och snacka lite om allting, sen satte på saw men ingen kolla då gick vi ner och kolla på tv400. skräckfilmer går där hela tiden för de e halloweeen! men aa , vi kolla från klockan elva typ till klockan halv fem, först var de * jag vet vad du gjorde förra sommaren* sen nån tråkig som vi inte kolla på , skittråkig. och sen började kyrkogård nånting, den va skitläskig!!! äggpojken, HAHAHAHAH! sen scary movie 3, SKITROLIG HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHA LILLA POJKEN FICK ALLTID STRYK, sen vid fem på morgonen mamma ba ; JA SKA UPP OM EN TIMME SÅ TYSTA! HAHAHAH SYND, så vi la oss i sängarna och började snacka lite sen somna alla, imorse tog frida o agge alarm på 10.00 , ASSÅ VADÅ 10?! fan, sen skulle vi följa frida t bussholmplatsen, ja gick i pyjamasbyxor, me nallar på . men aja johanna gick vid elva typ? , nu är de bara två muppar kvar, jag och angelica -.- agge e fult, men nu ska vi till angelica! ja ska bada:D:D:D:D::D:D:D
INGA BILDER SUCKERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????????

Kommentarer
Postat av: elin,

HAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAH, NALLEBJÖRNAR O LOTTOVINST-TRÖJA! :D ♥

2009-10-27 @ 23:06:04
URL: http://loveshiine.blogg.se/
Postat av: maria

HAHAHAHAHHA JA SJÄLVKLART :D <3

2009-10-28 @ 07:57:46
URL: http://mriiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0