söryy

hejhej korvish, förlåt om ja uppdaterar sämst typ. men har gjort lite mkt, men ska berätta om igår och idag
måndag ( igår ) : åkte till skolan på morgonen, så fkng kallt! frös som fan, men jag började typ åtta med bild, jag skolkade. så tråkigt och sämsta läraren, agge va i våran skola på morgonen. så vi gick runt och snackade me madde o linnea :) sen hände en grej och mitt hjärta stanna, men ja hämtade en spik och hammare och fixade till allt, tss! men sen gick ja på alla lektionerna ;) efter skolan åkte jag till johannas pappa med johanna, DALARÖ! najsigt. vi åkte dit exakt när vi hade slutat 13.45 ! sen när vi va dära kollade ja i hennes garderob, fick lite grejer och krämer och parfymer och sånt :) skitsnäll! sen tittade vi på tv , h20.. hannah montana! sen vid 16.36 skulle min buss gå, de tar typ en kvart att gå från johanna till bussholmsplatsen u know, sen gick vi typ hemifrån kvart över 4 men vafan så kmr ja exakt till bussholmplatsen så åker min buss! fucku, och när går nästa buss ? OM EN TIMME! fyfaaaaan. och johanna stack, hade bara typ gympa dojjor och skinnjacka, fyyyyyyyyfan säger jag bara! satt och frös och typ grina en timme, sen kom bussen och vid klockarleden gick jag av och GICK hem därifrån, skitdålig dag. aldrig mer dalarö me buss -.- när ja kom hem pluggade ja 3 sidor i engelskan sen gick jag till agge vid sju, hennes mamma va inte hemma och inte hennes pappa heller. vi satte på sandor / ida. så grym. sen vid 9 gick jag hem och sov.
tisdag : imorse vaknade jag typ tio i sju , skitkallt på morgonen. satte på mej en tjocktröja svarta leggins o vitt linne :) rushar ( stavning ) till bössen! och hinner ;) kommer till skolan typ lästid på morgonen , suger. sen hade vi matteprov idag, fyfan skitjobbigt.. sen vare lunch gott gott, kmr inte ihåg vare va, jo! potatisbullar med *lingonsylt* efter skolan skulle ja åka t dalarö men inte en chans efter de som hände igår, så jag tog bara bussen hem helt själv och de kändes skönt . har suttit vid datan och tråkat, ska va me agge vid typ halv åtta. vi ska se andra avenyn tillsammans. men aja ni får en skitgammal bild sen hörs vi senare, puss. imorgon kommer outfit, lovaaaaaaar!

ASSÅ EUW VAFAN GÖR JAG!?

men euw hur ser jag ut! rauwr ? TSSSSSSSS ! lissi och elin skitgölliga

på lissis födelsedag :)

gissa vem? hon kommer döda mig!

grymt gammal!

Kommentarer
Postat av: johanna

jag hatar dig maria :O

2009-10-16 @ 19:08:44
URL: http://typejohanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0