underbara dagar! hahahha

hejhopp babys, jag har inte bloggat så bra.. men i förrigår sov johanna och tove hos mig, de hände lite grejer jag ringde lissi agge jennie klara och grät som fan på telefon! hahahahahahha värför säger jag inte, men jag hade tappat bort tove , sen kom niclas fredde dennis jocke alex , alex b danne natta robert tror jag aa och massa andra, men vi somnade vid 12, de blev så! mamma har damp på mig ! pappa me .. men igår vaknade jag vid halv åtta och johanna vid åtta, ja väcker folk med att stirra på dom! hahah, sen gick ja o johanna ner och kolla på patrik 1,5 ! najsigt som fan.. sen vaknade tove när vi hade satt på det brinner, då skulle jag och johanna gå ut och leta efter johannas telefon och mitt busskort som kom bort i förrigår, men johanna hitta sin mobil i buskarna som dom hade kastat sig i! :D men ja hitta inte mitt busskort, sen kommer agge och jennie. vi tittade på det brinner för femte gången! :o sen platta ja o tove håret me agges nya plattång, skitbra!;o sen kommer min mamma hem och då gick jennie o agge hem, elr mamma pratade me oss först..... sen gick dom ;) då skulle ja mamma o tove till donken och ÄTA! jag och tove tog en stor meny :$ med glass, vi hade fan skitruligt :) sen skulle mamma skjutsa hem tove och då när vi är vid tove ringer agge och ba ; de är tjejkväll! då säger jag de till mamma men hon säger att jag ska hem, men ja hoppar ur bilen ändå , sen går ja o tove till henne och då sitter lilla fabian i badkaret, typ kastade flaskpost. hahaha söt! sen drog jag o tove till eken och träffade tessan o johanna, sen agge och jennie. sen micke och alla dom dära! vi satt i gropen och gungade och pratade, sen gick vi till filmkedjan, killarna drog. då köpte vi godis och så, sen gick vi till solariumet, där satt vi till 10över 9, sen åkte jag jennie och agge hem:D de va så najs, för träffa wille bella och elin på bussen. sen på vägen hem gjorde jag o agge cpgrejer och bella och elin stog o kolla på som om de vore bio? hahahahaha ! så roligt ja har haft,


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0