dålig uppdatering

hej bloggen, nu sitter jag här. har typ vaknat på fel sida, vet inte varför' har kastat på mej ett par jeans och ett rosa linne och en vit kofta, orkar inte klä upp mej värsta mkt när ja bara har två lektioner :s gympa på morgonen (<3) älskar gympa för ja springer runt och typ gör kullerbyttor och en massa piss shiäts! mitt nya ord, kul. nej. i förrigår hade ja tappat mina nycklar sen hitta michelle dom, och efter skolan skulle ja va me tove o michelle men ja vne dom åkte :p så jag va med johanna och min älskling klara istället. vi hade fett tråkigt, sen vid halv fem åkte jag och klara hem till mej, eller mamma hämta oss. hemma hos mej plugga vi SO lite, sen gick vi ner ut på altanen och pratade lite me mamma men ja o klara satt och gjorde autografer. aja men ja börjar tjugo över nio, sen slutar vi 20 över 11. fätt me näjs brä! jag är hungrig. tänkte ni ville veta.. sen åkte klara hem igår vi halv sex och jag pluggade för fullt! gjorde typ 20 tal i matten, tränade på spanskan. jag är stolt över mig själv, hah. sen ringde agge och fråga om vi kunde åka t handen, aa okej ja åt en glass me mamma på donken sen sprang ja t agge och vi tog bussen t handen. där skulle vi bara gå runt och prata men ja frågade om vi kunde ringa tove. så vi gjorde de och dom va vid runstensskolan så vi gick dit. och jag och klara larva oss så jävla mkt asså jag älskar dej syster! vi låtsades att vi klättrade i trädet. sen körde vi tävling, agge och tove. jag och klara, och vem ramlar o skrapar upp rumpan? jo angelica. men sen kom mamma o hämta mej och agge vid nio på kvällen, jag åkte hem och kollade på andra avenyn <3 de va najs! sen kollade ja på a shot whit tila tequila ' supeeeer! sen somnade jag nånstans vid 22:30 (?) efter skolan ska jag vara med johanna och klara, vi ska vara hos klara!:D sen imorgon ska jag och klara följa med våra föräldrar till föräldrarmötet och träffa allas föräldrar, jättekul. sen ska vi stanna kvar på tjejkvällen :) fyfan va kul. jag vill bara tacka dej, klara blomqvist att du är den tjejen som alltid får mig att skratta! forever baby <3
nu ska jag typ lyssna på låtar på pläjhead, sen ska jag borsta tänderna o röra mej till skolan(helvetet) hahahha ja skoja, ffan va ja garvar :$ vi hörs!

elin skitsöt h3h3h3h monkey

hahahahha johanna jättefint!

underbar!<3

jag har gjort bilden, STOLT

slumpad bild

kusiner. ni är bäst <3


HAHAHAHAAAHAHAHAHAAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
fyfan, ja lekte gaybloggen.com när ja va sjuk. hade grymt kul me mej själv :D

pusshej. snart kmr ett videoinlägg!

Kommentarer
Postat av: http://johannaprasad.blogg.se

aa bra :d<3

2009-09-16 @ 08:20:23
URL: http://johannaprasad.blogg.se/
Postat av: klaaaaa

tack <333333

2009-09-16 @ 15:41:03
URL: http://apelsinblondin.blogg.se/
Postat av: http://johannaprasad.blogg.se

orkar inte köpa =)

2009-09-16 @ 18:57:19
URL: http://johannaprasad.blogg.se/
Postat av: gabriella

HAHAHHA gaybloggen! till max :D:D överball

2009-09-16 @ 20:50:54
URL: http://gggabriella.blogg.se/
Postat av: katja

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH GAYBLOGGEN

2009-09-26 @ 01:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0