...

jag känner er person som heter tove boman som jag har känt ungefär ett år nu. vi har bråkat så jävla många gånger så de går fan inte att räkna ut, men ja ska berätta lite om hur de har gått och sånt. de bärjade med att jag typ lärde känna tove.. tove frågade efter typ en låtkod på pea och sen berättade hon att hon va bästavän me lissi o gräjer, sen i skolan skulle vi driva me jimmy ( en ful kille ) typ att vi ville fråga på han. och sen typ va hon lissi jag moa och madde nån gång, och ja hade jävligt kul. sen började vi bråka typ dagen efter. vi ignorerade varandra i skolan och de va hemskt, vi va ovänner typ en månad. ja hade krigat för henne hela tiden, till slut blev vi vänner. och vi började umgås ganska ofta i skolan och sånt, sen gled vi ifrån. och på vintern nån dag skulle tove färga mitt hår men de blev inte av, men ja va med michelle tove o johanna då hemma hos johanna och vi hade så jävla kul, sen ville michelle svimma och aa, på torvalla.. kommer du ihåg? när du kastade vatten på mig och vi fick städa, sen började vi umgås en hel del. vi bråkade jätteofta, våra föräldrar vart till o me inblandade. vi kallade varandra hora, fitta.. som ja verkligen ångrar, jag grät för din mamma på telefon och massa saker, sen när du kom t min port o vi bråkade o aa, och vi har blivit ovänner,vänner , ovänner vänner så jävla många gånger. vi har sagt 'sista chansen' jävligt många gånger, men jag har slutat kämpa för oss. jag låter de va för ja vet att vi alltid blir vänner till slut. kommer du ihåg när vi gjorde tårta hemma hos mej ? och baaaaaaaff ansiktet i tårtan. de va så jävla kul, sen när ja hittade 3000 och vi shoppade sönder gina o grejer, och stan med dig och lissi va så jävla kul! kyrkan, typ flatan ( bögen ? ) hahahha shit va ja garva, ja har alltid alltid alltid kul med dej tove, jag vet inte hur de är mellan oss just nu. jag vill inte göra nåt värre så ja låter de vara så som de är just nu, ja har sagt att ja hatar dig många gånger. ja har känt stunder då ja har velat döda dig och stunder jag bara velat krama dig. tove jag älskar dej och kommer alltid göra de, även om du inte älskar mig just nu.























/ maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0