gina here i come

hejsan svejsan bloggen! ja o johanna somna 23.00 igår, HALÅÅ ?! FETT TIDIGT ! vi hyrde en skräckis, äckligt skräckiiig :d hahahahaha, jag ska sminka mig nu och johanna ska platta håret.... palla, sliter sitt hår i onödan (A) ja har bara plattat luggen, o ja är förkyld. suck. ja o johanna vakna iallafall nio, ja o johanna ska t gina ja har 500 där, ska köpa jeans leggins två linnen o en tröja :) naajs (Y) efter de ska vi typ hem t mej o äta , juste. mina knappar på min mobil fuckar! så ja kmr byta t en annan mobil o den kameran funkar inte på den mobilen så ni kmr inte få nya bilder på ett tag iallafall.. :o! och? (A) skojaah, ikväll ska ja bara va me mamma o slappa! HAHAHAHAHHA fyfan va kul de låter, nu får ni en gammal bild så höres vi senare. smsa om ni vill träffas. synd för dej som inte haar mitt nummer, BUUUUUUUU (N) men vi hörs. älskar er!

llinnea gumman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0