hejhupp

jag sitter hemma agge gick för 15min sen, korvigt. och nu lyssnar ja på musik och aa gör inte så mkt :) men ja kom hem vid halv 10 på kvällen igår, vi kollade på andra avenyn på datan sen la ja mej på golvet o snackade me tove på telefon o agge satt vid datan, hahahah sen hände nåt ja inte tänker ta upp hära :) snackade me tove ett tag, sen gick ja hem halv 10 och gick o la mej, läste min bok lite. suveeeerän! jag börjar skolan 09.20 gympa, WWWWIHOOOO! älskar.... efter skolan ska jag va med agge , igen :) skitkul me henne , :D vi ska t handen ikväll, fan också har inget busskort ! har fått 50 kr av mamma men ja ska köpa enkelbiljet, hahah suckeeeeer :D har gjort om min design lite, den e tråkig. men aa ska fixa header imorn eller ikväll, bror på när ja kmr hem ikväll. somnade nästan hos agge igår på hennes golv, haha! men aa vi hörs. har inga bilder, datan cpar. eller jo en.

asså gumman fan va söt text du skrev på anteckning. SKITSÖT! asså jag
älskar dej gumman har alltid kul me dej, ja får alla att må bra? skoja, men
asså aa. du är helt klart en cool liten filur, maria <3 angelica. yäs bböx!

Kommentarer
Postat av: angelica

hahah älskar dig <3

2009-10-01 @ 15:27:28
URL: http://aangeelicaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0