HOS MAMMA! :D

hejsan babys ! jag är äntligen hemma hos mamma, jag vet att ni har saknat mej jätte mkt :) nu kommer ja blogga mkt, men den hära veckan har vart lite kaosig, grinade som fan i skolan. jag och johanna satt i klassrummet sen förstog hon att ja va lite deppig, sen lyssnade vi på en sorglig låt. sen hon ba ; ja byter, den hära e skitsorglig. så ba kollar hon på mej så sitter ja o grinar, sen springer ja t toan o grinar, sen gick ja in i matsalen och ja hade lugnat ner mej, så kommer alla o frågar o då självklart börjar ja grina som in i helvete, grät typ hela dagen ! men nu är allt bra, ni får typ två videoinlägg,  och ett par bilder. ja smsade agge idag och asså ja saknar henne jättemkt vi har tjaffsat lite men hon är i vimmerby och kommer hem typ fem, då ska jag träffa henne. hon kmr dö för ja ska krama sönder biäätchen :) imorgon ska jag också vara med angelica, vi är säkert hela veckan. haha :) men aja hejdu! :D

innan ja färga håret!

rödluvan, garva inte!

hej fjertil

naw kolla va söt :)

en man som ja o tove snackade me, skit cool

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0