Jag älskar dig.

Asså jag känner en sån jävla underbar person, Vi har känt varandra typ 1månad och vi har redan bråkat mer än 5gånger, Men gumman de är syskonkärlek. Seriöst varje gång jag ser dej blir jag så jävla glad jag menar de jag säger för de är liksom DU som alltid ställer upp. Du kommer alltid finnas i mitt hjärta, Du är min syster. Jag skulle inte klara de hära utan dig. Jag kan alltid prata med dig och du med mig. Jag kommer ihåg vad du berättade.. Och vi bråkade då, Herregud :( Älskling, jag vet att du har gått igenom en massa grejer. Och jag kommer alltid stå vid din sida oavsett vad, även om alla personer på jorden skulle hata dej eller så, jag skulle fortfarande stå vid din sida. För du talar alltid sanning, du ljuger aldrig. Du är äkta! Underbarare än dig behöver jag inte för du är den bästa och finaste för mig! Jag har skitkul me dej. Du är personen jag älskar från hela hjärtat . Du är personen som får mig att le när allt är sämst, glädjespridare! Den hära personen som texten är till är Bermal. Seriöst jag älskar dig lillasyster. Du och jag i vått och torrt. Jag lever inte utan dej som jag redan har sagt, du är bäst. Loveeeeeee yooou babby ! <3
/ DIN MARIA!




<3


Kommentarer
Postat av: HA'

Min Bermal med :)



haha skoja men vi deeelar på henne ;)



hahah



kraaaam

2009-09-17 @ 15:29:05
URL: http://hannaasplundd.blogg.se/
Postat av: Bermal

Maria älskar dig med ! <3

2009-09-17 @ 18:01:58
URL: http://tiftikci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0