jätteglad , h3h3h fjärt

hejhej era små pottsorkar ( mitt o elins ord så bajsa på ett träd ) exaaaaaakt ! men idag 08.56 tog ja o johanna bussen från ramsdalsvägen, ovanligt! johanna ville åka me madde, aa och sen kmr vi fram till rudan o ja johanna o elin va en grupp på orienteringen de gick faktiskt ganska bra för mig. kämpade för liv o död ! hah nat' sen skulle ja o elin äta och vi har ju världens bästa humor som verkligen ingen förstår, eller asså elin förstår verkligen min humor ! :O alla andra ba va ? asså tråkiga :p men aah, vi åt risifrutti me nån jävla plast grej, euuuw ! hahahahhahaha, eller elin gjorde de ........ va ja åt me säger ja, INTE! hah elin du får inte heller säga.... meh, efter skolan gick ja o elin till skolan och sen t eken, vi pluggade o ritade. åt karameller godis och gott, sen sjöng vi i replokalen, vi sjöng fint, FREDAAAAAAAAAGSMYYYYYYYYS ! euw, aah sen kom agge o klara, vi hade skitkul. eller nej vi gjorde inget, tsssss ! sen åkte ja o agge hem t agge och hon åt o ja smsade , sen kom ja hem nyss för agge e på träning o ja orkade inte följa me för ja ska äta MAT! mjummi! efter träningen ska ja t agge, vi ska kolla på skräckfilmer! imorgon ska jag fan också vara med agge, ikväll blir de myspys me agge. popcorn chips coola, asså tror ni de eller ? ja har inga pengar o vi har inte ens nåt av de hemma.. hahahahahhahahahahha ja garvar! inte, asså ja har trrrrrååååååååkigt ! nu får ni två bilder, ja bråkar me madde hon vill träffas nu och hon ska slå mej, hahahahahaha rolig du är stumpan! :S

hahah vad fan gör jag?! agge e fotograf, älskade kvällen

ja vet att ja är cool så fuck off o säg inget !

fuck u johanna

HEJDÅ HAR DAMP DAMP DAMP VILL SLÅÅÅÅÅ SÖNDER DATAN! OCH ALLT O ALLA, KOOOOOOOOOOOORV :S

Kommentarer
Postat av: elin,

du e cool för att du har det röda hjärtat på kinden som jag har ritat! :D ♥

2009-09-30 @ 13:48:53
URL: http://loveshiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0