klockan fem

hejhej blöggen! nu sitter jag här ja somnade vid halv elva igår och vaknade 3 igen, kunde inte sova. då va alexander fortfarande vaken så ja smsade me han ett tag, sen vid 4 somna jag sen vakna ja kl 6 o kunde inte somna om igen så jag har vart vaken sen kl 6 (!) fyfan, men ja och mamma ska snart åka till ica maxi och köpa glass och grädde och massa gotti gotti, är hemma idag. eller så kanske jag träffar agge om hon är hemma. de får vi se! men ja har grymt ont i magen! ååååååååååååååååh ! men aa jag ska till pappa imorgon, wiho . ska träffa melissa b och hon ska visa sin piercing, hon har piercat sej i läppne, jätte fint gumman<3 men nu får ni nån bild sen ska ja klä på mig o sen blire bombish me godis sen bloggar ja mkt !


upps , de där skulle publicerats för typ en timme sen, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0