min dag

hejhej bloggen är hemma nu , va i skolan på morgonen faktiskt jättekul, på gympan vart de lite bråk först men skitsamma bryr mej inte om de längre, sen satt ja o johanna i rummet på gympan. johanna grina och då fick ja tårar i ögonen, men aa sen vare typ massa ämnen satt me elin alla lektioner förutom sista, då kom agge t min skola och va me på våran lektion vi hade aaaaaaskul! flummade skitmkt , ja vart blå om läpparna, tänderna tungan allt! karamellfärg u know, efter skolan mötte vi lissi o tove vid tåget, agge har blivit vän me tove o lissi nu :p och vi skulle åka t stan vi gjorde inte så mkt på tåget, ja garvade bara hela tiden o dom kollade på mej, sjuk jag är seriöst ? vet. sen gick tove o lissi nånstans, då träffa ja molly o fälu. fuck u felu, boxa mig i magen ;s men sen agge ja o gick runt, en tjej som drogade satt breve oss, skitläskigt ;o sen va de drogkvinnans man som kom, ( också drogad ) han trodde agge fota han så han ba börja le skitmkt, ja ba aha ? sen han ba ; visst e jag stilig ? ja ba självklart, han ba du me . jag ba tack ja vet, sen när han gick han ba hejdå ha de bra, ja ba desamma. hah tråkigt, aa men ja o agge åkte t handen sen, träffa micke. snacka lite, hahahah han o ja sjöng * ...... där man böjer bananerna * hahaha agge ba ööööööh okeeeej ?! skitskön, vi försökte garva som lissi och alla kolla på oss, lyckades inte.. men sen hämta agges pappa oss. har haft ont i huvet hela dagen, imorgon har vi inte matte. tack gode gud! men vi hörs jävla pottsorka. pösssssss

elin o ja på gympan, HAHAHAHAHHA

igen, man ser inte elin -.-

felu

MIIIIIIIIIIIINA och michelles !

hahahhah coolishar

kolla mej !!!!!!! hahaha


drogade människan . :o

hahah jag är så himla skön '

klara leker fröken pärfäkt

elins fula outfit, hhahahhahah !

Kommentarer
Postat av: elin,

HAHAHHAHAHA, OMG! de ser ut som jag har tajtsen upp till hakan & jag särar ju på benen!? och så har man ju världens snyggaste leende oxå :$ älskarej oxå :)

2009-09-30 @ 20:09:06
URL: http://loveshiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0