nu kmr bomb bilder!

hahaha ja så rätt, asså skitmkt bilder
kommer från den senaste tiden. har inte suttit vid min data på ett tag. ska till pappa imorgon, de gick fort. va med joel agge johanna o bermal idag. såg weronika och hon kom inte fram o snacka . korvish ! :) men njut av bilderna :)




kissie mjäuo, hahahha !


fråga inte, bella höll på me mitt fejs

my o sessa <3


elins fina strumpor:O

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH



HAHAHAH LINNEA SKITSÖT

buddaaaaaaaaaaaaaaaa

så fin <3


så har jag köpt kläder idag. ni får bilder på köpet :)

jeansleggins 179:- tror jag
linne 99:-
tröjan 149 :- i think
och ett par örhängen till mamma som inte finns me på bilden.
PUSS

Kommentarer
Postat av: jepan

är du och tove vänner nu igen

röker du ?

puss hare bra gumman:D<333

2009-09-05 @ 19:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0