svar på frågestund

fråga ( potatismos.blogg.se ) :
vilka småbloggar läser du?
svar: jag läser loveshiine, potatismos, tovewahlstedt, liissi & blueperry.

fråga ( saannasinik.blogg.se ) :
vad tycker du om mig ?
svar: ja du, vi är inte vänner och vi har inte pratat på ett tag. jag älskar inte dig och jag hatar inte dig :)

fråga ( meluus.blogg.se ) :
1.vem var den första som du strulade med?
2.din bästa kompis?
3.vem hatar du mest?
4.vad ärun bättre på än mej?:P
melissa<3maria
svar: 1. oliver 2. jag har ingen bästa kompis jag har bara mina närmsta vänner 3. tror du jag tar upp de på bloggen? 4. allt ofc! yäs bäby

fråga ( anonym ) :
1.vad hände med dej och tove?
2.är du och frida inte vänner??
3.vilka är dina närmsta vänner
4.va tycker du om bella ( bellshiit ) @
5.vem kan du lita på mest av alla dina vänner..?

svar: 1.ja du.. i början av sommaren åkte jag ju till polen och vi hade glidit ifrån lite, sen när jag kom hem va vi typ två gånger sen började jag umgås en hel del med frida. så jag och tove gled isär jättemkt, sen bråkade frida och tove och jag och tove började också tjafsa.. vi blev vänner och sen ovänner. frida och tove blev vänner och dom båda lämnade mig. så vi gled bara ifrån varandra och vi är bara inte vänner längre.
2. nej de är vi inte.
3. elin, klara , johanna , moa , linnea och madeleine.<3
4. en helt underbar tjej!
5. elin faktiskt ♥

fråga ( blueperry )
är den här frågan fin ? (:
svar : ha nja :)

fråga ( tovewahlstedt ) :
varför vil du bli min vän bara för frida blev de?
svar: du vet hur de är tove, tänker inte förklara hundra gånger.

fråga ( jennifer ) :
1. gillar du att blogga?
2.älskar du alla dina vänner
3.har du varit otrogen?
4.vem är den du litar på upp till 100%
harre bra puss

svar: 1. ibland älskar jag att blogga och ibland är jag trött på blogga.
2. nej de gör jag faktiskt inte.
3. ja i fyran, hahah!
4. elin fortfarande

fråga ( hejmalmsten ) :
1.vem är din bästavän?
2.vem har du kännt längts av dina vänner?
3.vad tycker du om mig? :)

svar: 1. har ingen, bara mina närmsta vänner.
2. ehm.. haida?!
3. skitrolig asså hahah har skit kul me dej lisa, du är min lillasyser :) loveu.

fråga ( tiftikci ) :
hur kan du vara så sööt ? :)<3
svar: bermal sluta nu! :)

fråga ( isabell orrebrink ) :
varför är du knäpp :)<333
svar: sluta! :( du är knäpp baby

fråga ( bellshiit ) :
är du oskuld ?
svar: ja.

fråga ( merima ) :
vem älskar du mest?
svar: ingen.

fråga ( min lilla missafrica ) :
varför började du att blogga?
svar: hanna smedberg fick mig att starta blogg tror jag.

fråga ( loveshiine ) :
1.vad tkr du om mig?
2.litar du på mig?
3.tkr du jag e ful?
svara ärligt maria!
puss på rumpan :D

svar: 1. du är bäst 2. ja jag litar på dig mest elin 3. nej du är verkligen inte ful. skitgöllig! jag svarar ärligt, puss på stjärten.

fråga ( apelsinblondin , kusin ) :
vem är u kär i ?
svar: de villu minsann veta va ? säger nån gång när vi är.

fråga ( pussiemalin )
1.har du bajsat i min toa ?
2.gillar du pankakor ?
3.vad kollar du på för mat ?
4.har du ett rum ?
5.gillar du min cooola haka ?

svar: 1. nej de har jag inte , haha 2. ÄLSKAR 3. va? :p 4. jaa självklart 5. yäää

fråga ( anonym idiot ) :
1.vad tycker du om klara och johanna?
2.klara snackar jätte mycketh skitt om dej? eeh ? mm men kommmer du förlota henne?

svar: 1. dom är mina vänner och jag älskar dom 2. idiot seriöst, klara? nej skulle inte tro de, om de är min klara du menar så seriöst gå och dö!

fråga ( linnea ) :
gillar du skolan ?
svar: aa du vet, HAHAA HOST

fråga ( madeleine lewin ) :
1. tycker du om att rita på dina mappar?
2. gillar du christel? HAHAHA

svar: 1. ÄLSKAR vafan 2. mm jättemkt hahahahahaha

fråga ( linao ) :
är du kär
svar: ja det är jag.

fråga ( anonym ) :
1.vem av dina vänner saknar du mest
2.ska du ta piercing i tungan
3. skulle du kunna gå till skolan utan smink
4. vem litar du på mest
5. saknar du dem gamla tiderna
6. vilken skola går du i, klass ochså
7. håller du inte kontakten med werru och kladde längre
8. gillar du moa
9. är din klass bra*
10. rider du?
11. hur har du de hos din pappa

svar: 1. jag saknar tove. även om vi inte är vänner 2. ja de ska jag måste bara få pengar 3. ja värför inte man ser ingen skillnad på mig med/utan 4. ELIN 5. lite 6. söderbymalmskolan 7aa 7. nej vi har glidit isär grymt mycke :( 8. JA SJÄLVKLART ÄLSKAR JAG MIN BLODSYSTER 9. ja jävligt bra! 10. japp :) 11. bry dej inte.

fråga ( pennuy ) :
vilka bloggar läser du ?

svar: de står där uppe

hoppas ni fick era svar. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0