tjabbaaaaah

mina små läsare(A) jag sitter hemma nu i mjukisar o linne, fett mysigt. jag ska sova hos mamma idag, för min låtsasmamma tror ja har svininfluensan så hon vill inte ha mej där ? .. thänx, ja har fan inte ja är bara lite förkyld vafan!:D men imorgon ska ja till pappa om ja inte har feber, när agge kommer hem från johanna ska jag va med henne vi ska vell prata lite bara.. har mycke o säga :) de har ju hänt en hel del sen igår, hahahhahaha faktiskt inte!. men aa vi ska vell va ute, vi träffar säkert maja . de va grymt längesen gumman!:( agge ringde nyss hon o ja ska träffas ett tag ikväll, okej najsigt bajsigt. ja vill göra nåt me nån nu ! om nån vill träffas , smsa 0762477297 nu! puuuuuuuuuuussss jefla bög

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0