Elin Blomqvist

En äkta vän, som jag aldrig släpper taget om. Du är och kommer alltid va en som finns in ma heart! Min lilla söta kanin, du halkar alltid på mina smilpölar.. Elin, jag älskar dig fortfarande lika mkt som förut. Allt vi gick igenom, vissa bra vissa dåliga. Ja tror inte vi bråkade så ofta heller, vi måste träffas någon dag! Alla minnen med dig är så jävla oförglömliga! Jag fattar inte varför vi gled ifrån, allt bara blev som de blev. Är glad att vi är vänner iaf, skulle va ännu gladare om de va som förut. Älskar dig syster! Du är bäst!


Kommentarer
Postat av: elin

åhåhååhåhååhåhå älskar dig maria! HHAHHAHAHHA SMILPÖLAR HAHAH OCH JAG VET INTE ALLT! ÄLSKAR DIG MEST <3

2010-08-25 @ 08:50:32
URL: http://eelinmaaria.blogg.se/
Postat av: <33333333

LOVEU TOOO HONEY! <33333

2010-08-26 @ 21:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0