Movietime

Nu har Jennie gått, vi åt ju kräftor pratade kollade gamla inlägg.. Asgarvade haha! Sen skulle hon kila, då kom mamma och mormor direkt efter. Snart är min bday slut, skönt :O Inte världens bästa dag, kändes som en helt vanlig dag. Imorgon ska jag & Jennie till vh, nya lägenheten och hjälpa lite så. Sen ska Frida sova hos mig, kanske Jennie också :) Men de ska bli riktigt najs. Imorgon ska jag fixa kontokort, då får jag de om typ 4dagar heh najs. Jag ska snart upp och sova, orkar inte va vaken. Ska borsta gaddarna tvätta bort sminket, stänga av mobilen (SKÖNT) och kolla på en film. Imorgon ska de bli en skitjobbig dag, men nu slocknar mina ögon holy.. Aja poss juste på onsdag sover jag hos Haida :)

Shit vilken snygging

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0