Om jag tänker efter

Så måste jag skriva lite. De finns en person som är underbar. Asså ärligt, vad som än hänt och hur dåligt ja än har mått, så har hon alltid stöttat. Sen nästan ett år tillbaka, Jag kan säga precis allt till henne, ALLT. Och jag menar de, Nu när du va borta två veckor. Asså seriöst vad jobbigt de va, och vi va ju inte så glada på varandra.. Men de spelar ingen roll, jag visste ändå att vi skulle bli sams. Vilken jävla attityd jag hade, förlåt. Jag vill säga förlåt för allt jag gjort seriöst. Vi är inte tajta, men ibland kan vi träffas, snacka en stund. Vad skulle jag göra utan dig? Ja skulle klara mig utan dig men fyfan vad jobbigt de hade varit. Alltid när nåt har hänt är du den första jag vänder mig till. Den första, Jag kommer ihåg förut hos Jennie då du ja hon satt o snacka om din pappa o allt såntdär, fan.. Vi hade så jävla mysigt, spela spel o sånt HAHA! Asså min morsa ba: När kommer Michelle hit och äter kyckling med oss? HAHAHAHA fan vad jag garva, De finns så jävla mycket jag vill säga. Men jag kan inte ta ut de över bloggen, Ville bara skriva av mig lite. Du vet att du också kan vända dig till mig när du vill. Jag vill bara att du ska veta att du är en äkta vän Michelle, jag kommer aldrig släppa dig. Oavsett vad du än gör, kallar mig och så. En sån vän vill man bara inte förlora. Jag älskar dig gumman

Och så vill jag säga tack till Lissi för att du också stöttar och så, loveyou ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0