School

Tjollhopp! Vaknade nio, tog halv tio bussen till johanna. Vi gick till skolan, bakade rulltårta :) Jag Madde Moa o Johanna va ju bäst förfan! :) Sen åt ni deen, sen vare bild ja Madde Moa Johanna hade bilduppgift o de va asmysigt hahahah. Sen slutade vi, då gick ja o Johanna till henne sen kom Tessan då kolla vi på skräckis sen gick vi till centrum sen va ja där ett tag med några sen gick ja t Johanna sen vid sju smsa Michelle o ville träffas, då träffa ja henne och Anton. Vi hade rätt kul som vanligt HAHAHAHA ANTON MED SINA JÄVLA RIM. Sen åkte Michelle till Claudia och jag & Anton fjärt tog bussen. Sen kom ja hem kollade på fångarna på fortet på datan, sen duscha jag och nu ska jag upp och sova. Och jag har ingen comviq så de suger! Ska fylla på imorgon bitti, Aja sov så gott. Puss!

Just nu abow

Kommentarer
Postat av: elin

HAHAHAHAHHAH ASÅÅÅÅÅ

2010-08-25 @ 08:56:24
URL: http://eelinmaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0