Tung dag

Ey brorsan, nej skoja men idag åkte jag & Jennie till vh vid två och städade fixade o så, skittråkigt. Fint hus btw, tapeterna i badrummet. Gissa, playboy! HAHAHA skitsköna dom måste vart som bodde där innan, hehe. Sen fick vi pengar av Daga så vi tog tåget t handen och åt donken, bigmac ;) Träffa Nicke, sen snacka vi med Malin och nån annan tjej och sen kom Madde och Moaaaaaa! Längesen, åh :/ Sen åkte vi hem t Jennan, kolla på last song. Fatta ingenting, sen kvart över nio åkte vi till handen då träffa ja Frida Michelle Lissi Anton, myckeeeeee mer folk. Shit ni skulle sett, sen drog Lissi & Mich, dom åker imorgon, BUHU! Kommer sakna dom båda, sen tog ja bussen hem. Orkar inte blogga mer, imorgon ska jag & Jennie till pappas jobb och jobba lite, sen ska Frida sova hos mig. Mysigt jao ;) Men nu ska jag upp och kolla på någon film. POSSPOSS!

Oj ser ut som jag gråter men när ja duscha fick ja tvål i ögonen,
ont gjorde det. Svär ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0