Hiss / Diss

Hiss:

Det är så jävla snyggt och ballt tycker jag! Jag har ju det, jag
ångrar lite ibland. Det är jobbigt att ha uppsatt hår, ser ut som en munk
från sidan. Men jag är jättenöjd, funderar på att raka om men är
inte säker. Ska låta det växa ut lite först. Sen kanske jag gör.
Tycker ni också att det är snyggt? ;)

Hiss:
Löshår, det är helt otroligt jävla bra! Dom med kort hår kan variera lite med
kort långt, kort långt, alltså man kan locka placka krusa och allt sånt dära. Stor
jävla hiss!


Diss:

Jag dissar det så jävla hårt, det blir blött i skorna, vattenpöl.
Vissa är hala och det är asjobbigt, går själv till bussen och baff
ner på rumpan, det gillar jag inte! Men liksom ibland är det skönt att
ta på sig ett par varma uggs, men direkt när man kommer ut blir det ju
ändå blött, DISS!

Diss: Att vara sjuk! Fyfan, snurrar i huvudet, förkyld, typ feber. Uääk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0