Jag saknar allt ...

med dig så otroligt mycket, jag skrattar så jävla mycket med dig. Jag häller ut min smil på golvet i skolan och du går bakom och halkar på det. Du vet mycket väl vem du är, Vi pratar knappt. Hälsar inte ens, ibland kanske vi pratar, men de är ingenting speciellt. Efter det vi gjorde, gled vi ifrån. Jag försökte stötta dig så otroligt mycket när du mådde dåligt, jag finns varken ett tack eller något, sen vart ni vänner och du va glad och sket i att nästan jag började gråta för att du grät. Jag bryr mig faktiskt fortfarande om dig och jag älskar dig. Men frågan är, gör du det? Elin Maria Blomqvist.. :'( Vi har gjort nästan allt ihop, förstår inte hur du kunde skita i mig, så
snabbt.. Jag har ingen aning längre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0