Kladdkaka

Är gott, nej men idag började det med att jag vaknade klockan ett. Satt vid datan kollade på tv pratade Jennie typ mer än en timme. Sen ringde frida och bad mig komma t centrum. Gick dit sen gick ja och frida till henne, vi gjorde inte mycket. Sen kom moa och vi typ pratade o sånt, sen åkte jag hem och åt och kollade på film med mamma. Sen kvart i nio åkte jag till brandbergen och mötte frida o moa, moa åkte typ på direkten, ja och frida köpte grädde läsk och sånt tills ikväll. Sen så kom vi hem och gjorde kladdkaka, gnällde på killar HAHAHA vi är sjuka.. Sen mötte vi senna, pratade typ en timme och kom hem för typ 40minuter sen. Vi har ätit kladdkaka och är mätt.. Vi kollar på twilight sämsta filmen någonsin men kollar för fridas skull. Vi ska ner och röka när som helst, imorgon vet jag inte vad som händer. Chilldag tror jag, kanske träffar några. Pratade lite med min älskade klara, saknar henne. Och andra tvillingen elin:( nu ska jag hoppa på frida och mysa lite Hihi :) puss

Kommentarer
Postat av: elin

2010-12-29 @ 00:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0