Koski och isbjörnen <3

Nu måste jag skriva om två helt jävla underbara tjejer. Frida Isbjörn Häggström och Moa Tutten Alakoski. Ni gör mig så jävla glad, skrattar 24/7 med er. Okej frida du är min blodsyster och du och jag har våra gånger då vi är hur tajta som helst och gånger då vi inte ses på jättelänge. Och utan dig är det så jävla tomt. Jag mår bra med dig, du får mig att må bra. Du stöttar, hjälper så hjälpa mycke. En sån vän vill man bara inte förlora, du är underbar. Jag släpper dig aldrig. JAG ÄLSKAR DIG ÄLSKADE SYSTER!<33 Och Moa babe, förra vintern va vi tajta som fan. När jag rymde, och vi kom aldrig upp på morgonen. Jobbigaste alarmsignalen, dumbom.. Glömmer aldrig! Du är en sjuk brud, älskar ditt skratt. Hela dig, jag kommer ihåg när du och anton hade gjort slut och du grät bakom gympan, jag Mådde så dåligt för att du mådde dåligt. Jag finns alltid för dig, vi har sjuka samma jävla humor. Coola brillorna, och på grillen "skulle vi äta ute moa? " HAHAHAH (a) men ja vill bara säga att ja älskar dig otroligt mycke. Du är fucking guldvärd gumman! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0