Mina närmsta vänner


Angelica Lilliehöök: Dig har jag känt i ungefär två år. Innan var vi bekanta, sen första
dagen jag träffade dig har jag insett hur underbar du är, hur äkta du är. Hur jag har kunnat
vara så elak mot dig vissa tillfällen. Gånger då jag har sagt att jag vill bryta kontakten med dig.
Jag förstår inte, jag skrattar oerhört mycket med dig när jag är med dig. Du har alltid funnits där
för mig. Varje gång jag har vart nere är det du som har stöttat mig och hållt mig uppe på benen.
Jag håller dig hårt, du är den vännen jag aldrig vill förlora. Dig litar jag på mest. Jag kommer ihåg
hur tajta vi var förut, det var du och jag varenda dag. Jag saknade dig så fort du bara skulle hem.
Jag tänker aldrig släppa taget om dig, du är allt för mig Angelica. Jag älskar dig mest och kommer
alltid göra det. Kom hem nu förfan, saknar dig otroligt!

Jennie Hammar: Börjar med att säga att du inte ska gnälla om bilden för jag hittar ingen annan som passar till vad jag hade tänkt mig HAHA! Vart ska jag börja? Kommer ihåg exakt. Jag skulle sova hos Angelica
och sen skulle du också det, jag tog typ tigerbalsam runt ögonen och vi spelade in och vi garvade så
jävla mycket. Sen en dag var jag med Frida och Alexor, och jag såg dig och frågade om ditt nummer och
vi började träffas, vi vart tajta. Vi åkte till södertälje och hade hur jävla roligt som helst. Du vart anfallen av
en hund hemma hos mig och stod på mitt skrivbord tillslut? Jävlar.. Och idag tillexempel, grät av garv.
De va inteens kul men vadfan.. Ja står nere hör dig sjunga och jag garvar så mkt så jag gråter till slut?
 Sick.. Du stöttar alltid, du förstår. Ger mig alltid råd och sånt, haha du vet vad jag menar va? Hoppas det.
Du är min tvillingsyster och vi har en mamma och pappa som vi inte vet vad dom heter, hahaha!
Te amo sister <3

Frida Häggström: Vi har minnen vi! Gash, Muskö 2009, 2010? Det är så mycket vi har gjort.
När vi blev blodsystrar, vi sprang efter Oscar och dom, gud vad jag garvade. Nickokicken jag fick
och jag nästan svimma och jag skrev till Adam att ja svimmade? HAHA. När vi åkte ända till ösmo
för att köpa jävla bindor! Nakendopp varje dag typ. Jag som kissade snett efter aa du vet. HAHAHAH.
Vi med våra jävla fula bråk och när du e sur så får ja dig alltid att bli så superglad hihihi! Nu på sistonde
har vi vart otroligt tajta. Och ja har insett att det är jättesvårt utan dig. För du hjälper alltid, vi skrattar åt
nästan allt. Ärligt.. Din jävla direkt buss också, HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAH! Men Isbjörnen,
nej skoja. Men Frida, jag finns alltid här lyssnar alltid. Vi är största tpl ungarna som finns, herregud! :D
Jag älskar dig nomatterwhat my blodsyster <3

Moa Alakoski: Vi har också gått igenom mycket, jag rymde ju hemifrån och vi hade
så jävla kul, vi skrattade 24/7. När vi var med Nikita och Cem. Vi gled ifrån efter ett tag.
Sen har de hoppat fram o tillbaka, ibland har vi umgåtts jättemycket ibland bara hälsat.
Du vet att jag alltid stöttar dig, älskar ditt jävla garv. Du förstår min humor, när vi skulle äta
på grillen. ''Moa skulle vi sitta ute?'' Fett vad jag skämdes asså.. Jag är glad att jag lärde känna
dig. Du är min storasyster och jag kommer iallafall aldrig släppa taget om dig, båda med coola
piercing fifan! Black hår, och ja har ju längre hår än dig assåååw! Herregud :) Men Moa du ska veta
att jag är jävligt glad att du finns, Älskar dig så jävla fucking mycket! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0