Najaden

Vi va på tingsrätten i flemingsberg idag, tråkigt faktiskt. Krig för en tia.. HAHA! Men efter tingsrätten åkte alla hem, ja o Johanna t centrum o mötte Tessan sen mötte vi Clara o Therese :) Sen gick vi till Johanna, jag satt o kolla på dieselråttor och sjömänsmöss på datan, garva som fan.. Tessan spela på min mobil och Johanna typ åt o kolla på tv? Muppppp. Sen gick Tessan o mamma hämtade mig o Johanna å vi åkte t najaden, tränade lite. Sprang på rullbanden, skitkul haha! Sen badade ja o Johanna i stora o sköna bubbelpoolen, vi var dom ända som va där. Vi höll andan under vattnet, simmade hahahaha red på varandras ryggar, sen bastade vi. Så jävla skönt! Sen vart vi så hungriga så mamma skjutsade oss t drive in donken sen åkte hon, sen åt ja o Johanna skitmkt mat.. Sen gick vi hela vägen t handens närsjukhus från donken och försökte komma på vad vi hade på oss första dagen när skolan började, sen exakt när bussen kom o ja skulle på kom ja äntligen på vad jag hade på mig. HAHA. Nu är ja hemma, ska kolla julkalendern på datan sen upp o sova. Godnatt hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0