Stan

Igår sov ja hos frida med henne o moa, dom somnade direkt när vi kom hem. Vid ungefär kvart i tolv, jag smsade med några typ t halv två. Sen somnade jag och imorse satte vi alarm på nio men vi snoozade till typ.. tio. Då duschade jag snabbt, föna håret, platta lite. Sen åkte vi till stan, moa piercade sig och jag med, läppen i mitten, studio. Och hon som gjorde hade papegoja inne vi ba omggggggggg!! Jennie va också med btw. Sen kom Ernesto också. Vi gick runt i affären och kollade kläder, hittade två par trosor och en tröja. Kan fota imorgen, Min läpp e svullen, igår köpte jag en tröja också. Och tre ringar förfan ;) Vid fem kom vi alla t handen förutom jennie, hon tog bussen från gullmars. Sen på bussen lägger sig moa över mig o ernesto, snacka om skööööööööönt HAHAHAH. Sen kom vi till handen jag tog bussen hem med Gluggen, hans kusin och Ernesto. Men gluggen o hans kusin satt typ längst bak. Sen vid sju åkte ja o jennie t moa, där va pussy ernesto o moa, sen kom frida. sen sebbe o wille, vi kollade på babysitter wanted. Boring, men läskig. Ernesto pausade så fort någon tog upp mobilen, bajs på han :) Sen tog ja o Jennie tio o elva bussen hem. Ja har suttit vid datan sen klockan elva. Mina ögon dör! Ja sitter o smsar med Gluggen, viktiga things. Och så lyssnar jag på mikrofonkåt! Men vi hörs imorgon, då ska jag träffa moa och frida. Frida skulle sova här, moa sover säker också här då. Och vi träffar säkert Pussy Ernesto och alla dom deeera. No idea. Puss


Mohehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0