Väntar på Frida :)

Sitter hemma och tar det lugnt, är skitsjuk eftersom Frida har smittat mig -.- Men aa, igår så tog ja o Frida bussen till port 73, aldrig vart dära förut. Skitballt, vi va på inn och finn typ en timme kändes det som. Sen kostade allt trehundra, jippi.. Sen åkte vi till handen, ja o Jennie hade rååååååååådamp! Vi va med Gloria Ronja Frida Axel ett tag sen åkte ja o Jennie till kulfångs sen till brandbergen, sen så satt ja o Jennie i en port med Jimmy, sen så träffade jag o Jennie Nico ett tag, gick runt och gjorde inte mycket alls. Sen kom vi hem vid typ halv tolv och gick hem o kollade på film, somnade. Vi vaknade halv elva imorse då började vi färga mitt hår, sen hade vi ansiksmask. Sen gick vi till Jennie och gjorde ingenting, gick till mig. Jennie klädde på sig och jag sitter vid datan och väntar på Frida, ska börja fixa mig snart. Pappa & Daga har någon serbisk tradition, så ska dit och chilla förfän! Imorgon äre skola -.- Puss!


Igår, så jävla kallt. HAHA

Görlsen


Vi är så söta! HAHAHAHAHA

Axel så jävla hot!


Frida är hära om fem minuter typ, hörs kanske senare. Vet inte, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0