Angelica Lilliehöök & Jennie Hammar

Dom hära personerna betyder absolut mest för mig. Dom båda får mig att le..
Angelica: Lyssna, du gör mig alltid så jävla glad. Våra stunder, "De är fullt på bussen" HAHA bara vi fattar. Och liksom de känns som att du tillhör min familj, min mamma kallar dig hjärtat hela tiden. Och frågar alltid 'När kommer min sötnos hit?' Då fråga jag vem hon mena då svara hon : Angelica. Asså jag blir så jävla lycklig när jag är med dig. Vi har gått igenom rätt mycket, på typ ett halvår. Lite till, Du lyser alltid upp mina dagar. Jag känner att vi träffas aldrig längre, och när vi träffas säger vi bara hej, och hejdå. De är fan inte kul, för förut va vi varje dag. Men nu är du med Moa varje dag och jag med Jennie&Johanna typ. Men Angelica du har fortfarande en jävligt stor plats  i mitt hjärta. Du är min ända bästavän som jag litar på. Utan dig inget mig och jag menar de. Du stöttar mig alltid, när jag mår dåligt så gråter du med mig, när du mår dåligt gråter jag med dig. Du är en äkta vän de är darför jag står dig nära, du snackar aldrig skit bakom ryggen om mig, inte vad jag vet iallafall.. Men gumman jag vill att vi ska börja umgås mer, för med dig känner jag mig helt jävla lycklig. Iloveu most.
Jennie: Åh hjärtat, jag vet inte vart jag ska börja. Vi har typ inte bråkat nån gång, vi har tjafsat en gång men vi blev sams sen. Asså vi har ju fan gått igenom skitmkt. Om jag tänker efter, så har jag alltid roligast med dig. Kommer du ihåg förut hemma hos mig, när de va en hund hos oss? Och hunden va skitgullig i början, vi satt och klappa den på magen o så. Sen när jag inte orkade klappa hunden längre då typ morrade den åt mig? Jag blev skiträdd, Sen kommer kvinnan som tar hand om hunden och säger att han typ har farliga hormoner eller nåt? Att den kan bitas, då dör vi typ. Vi blev skiträdda, Så vi springer upp för trappan på övervåningen och hunden följer efter, då får vi panik och jag springer in på toan och du till mitt rum, och du hoppar upp på min säng och hunden efter dig då hoppar du upp på mitt skrivbord och typ skiter på dig, haha! Då öppnar jag dörren och kollar, och du står på mitt skrivbord och typ darrar och skriker? HAHA! Sen Södertälje? Fan vad kul vi hade, Gustavo.. HAHA! Och när min morsa va på fest, och jag åt typ .. kakor med vitlöksdip? Asså ush. Vi är inte alltid världens snällaste tillsammans, men visst.. Med dig trivs jag, jag kan vara mig själv med dig. Asså våra kuksamtal, HAHAHA! Med att vi tror att jag är kille o så, Jadu Jennie. Du är världens underbaraste jag kommer aldrig släppa taget om dig, hur som helst jag kanske inte är världens bästa men jag försöker och du ska veta att jag älskar dig så mkt så de går inte att beskriva, Lämna mig aldrig, Jennie Hammar ♥

Kommentarer
Postat av: angelica

ååh SÖÖTNOOOS ^^ älskar dig mest gumman <3

2010-02-25 @ 18:47:44
URL: http://aangeelicaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

åååh, älskar dej gumman. så jävla underbara minnen vi har asså (;<3

2010-02-26 @ 09:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0