h3h3

Vad har du för bakgrund?
på mig (a)
Ringsingnal?
sony ericsson
Hur mycket batteri har du kvar?
98%
Vem ringde du senast?
mamma
Vem ringde dig senast?
angelica
Hur många kontakter har du sammanlagt?
pallar inte räkna?
Vad står det i ditt 15:e mottagna sms?
tack älskling <3
Vem skickade ditt 12:e mottagna sms?
madeleine baby
Vad står det i ditt 18:e mottagna sms?
men bajs på dig kom till skolan! men isf kommer jag o madde t dig efter skolan ? <3
Vad står det i ditt 52:a mottagna sms?
haha nej jag vill inte, du får inte ? :)<3
Vad står det i ditt första utkast?
har inte
Och ditt 5:e utkast?
inget
Har du några sparade medelanden?
nej
Har du något i utkorgen?
nej
Vad är rekord på snake på din mobil?
vne :D
Vem är på plats 13 i din telefonbok?
bakalbasic melissa
Vad har du för kontakter som börjar på M?
madde, mami, matte, moa hjärtat, moa löfgren. ( har inte mina kontaker har bytt mobil )
Hur många sms har du skickat, samanlagt?
vet inte hur man kollar :p
Vad står det i dina anteckningar?
har inte :p
Har du privat nummer just nu?
jaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0