johanna & melissa

hello bloggen, jag ska inte till pappa nå mera så jag bor hos mamma. ska berätta om idag, jadu.. de börja med att klockan halv sju väckte mami mig och hon skjutsa mig till johanna, då va vi dära och kolla på en skräckis sen somna ja nästan sen börja vi klä på oss sen gick vi till lissi vid halv tio och då gick vi till rudan och först gled vi på isen sen åkte vi skidor, jag & johanna åkte och lissi gick breve och typ putta upp oss för backen, jag ramla typ 5gånger. sen efter en timme skulle vi grilla men hela grillen va täckt me snö så nejtack. vid elva tog vi bussen från handen terminalen och åkte t mig och städerskan va dära så vi satt på mitt rum o vänta i typ en timme sen gick hon och då började vi grilla på altanen, korv o bröd. då åt vi sen ramla grillen o de börja brinna på golvet typ så vi tog snö och kasta, lissi skriker: DE BLIR BRÄNNMÄRKEN! johanna skriker: SNÖÖ! och jag skriker: MINA KORVAR! haha! sen släckte vi den och städa sen gick vi in och kolla på skräckis sen gjorde vi blåbärspaj o sen .. kycklingvingar som lissi älskar. sen vid tre började jag typ diska lite sen vid halv fyra så gick johanna o lissi och nu sitter här, seriöst fyfan vad vi garva! vi tog asmånga bilder, lissi ska lägga in dom på fejjan idag så då kommer dom, o ja hittar inte bluetoth sladd för städerskan har slarvat bort den, och min plattång! :@ men aa. ikväll ska jag träna med angelica, lite kuligt :) jag hitta blutetoth sladden! :)

lissi o johanna

juhanu lissu mariu

full fart

suddig bild :p

ja o lissi innan dom skulle gå :p

isen

c0ling

lissi bryshan

haha fråga inte vad vi gör

hahaha kolla min kind!

jag & johanna, tro mig jag var sämst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0