Om jag har haft kul

Seriöst vi hade skiiiiiiiitkul, de började med att jag träffa Michelle vid bussholmsplatsen klockan typ 18.00 , då gick vi en bit och Michelle ba : Nej men hallå! Här bor min farmor ?! Då leta vi och Michelle såg inte om de va rätt så hon satt sig på min rygg och ja fick typ skitmkt snö i fejset, kul.. haha, sen plinga vi på och Michelle hälsa sen gick vi t Jennie och sen åkte vi och hyrde två filmer med mamma, Wildchild och The cycle. Först spelade vi spel skitroooligt! Sen kollade vi på wildchild, Lips, hips, hips and but. HAHA, Sen satt vi och prata i typ en och en halv timme, och Michelle prata jättemkt och de va jobbigt och höra för de va aa inte så kul men då kollar jag på Jennie och hon sitter och gråter , då grinade jag som fan. Jag satt och grina i typ en timme ? HAHA och Michelle satt i mitten och skratta? Inte kul :) Så fort Michelle sa nåt grät jag.. :o Sen satte vi på skräckisen vid klockan hmm.. 03.00 då somnade Jennie, sen fråga Michelle mig om jag sov och jag sa nej. Sen kolla jag på henne två minuter efter och då sov hon. Så jag satt och kolla på skräckisen själv. Och jag satt och typ nöp i michelle för jag va så rädd för filmen, sen när den va slut, typ 04.15 då väckte jag dom och vi gick upp och tvätta bort sminket sen bädda vi och la oss, då somna vi. Sen imorse vakna vi av att Michelles mobil vibrera för att hon fick sms klockan va typ tolv då. Sen låg vi i sängen ett tag sen började vi typ fixa oss lite sen gick vi till mig och åt kyckling och pommes, sen gick vi till Jennie igen och Jennie platta håret sen gick dom till bussen och jag hem, Men jag hade grymt kul. Och jag är typ aldrig med Michelle ju, men jag skrattar jävligt mycket me henne! Så jävla underbar asså. Men jag ska åka och köpa nya uggs nu sen ska vi till bankomaten och jag ska få min veckopeng 160. För jag fick 40kronors avdrag -.- Men aja sen senare idag ska jag till papi. Aja bloggar om en vecka för jag ska till pappa och jag kan typ aldrig blogga dära?

I miss you.

Jag Angelica & Madeleine för typ 4månader sen.

Kommentarer
Postat av: angelica

HAhHHAAHAHAHh de där va när gubben jagade oss va ? :D

2010-02-07 @ 19:47:27
URL: http://aangeelicaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0