Sjukhuset

Ja ni.. Nu ska ni få höra.. Igår kväll kom jag och jennie hem vid tio och då skulle vi bädda min madrass och då hade jag inget täcke och då skulle vi ta ut ett från garderoben fast de va längst upp så Jennie ba : Ah men ja sätter mig på dina axlar, jag ba okej :) Så satte hon sig och jag började gå, hon ba akta lampan! Och jag hann inte ducka och då böjer ja mig ner och Jennie ramlar ner från mina axlar och slår huvudet och tån.. Stackarn, seriöst. De gjorde ont så vi gick och la oss på direkten.. Imorse vaknar vi och Jennie säger att hon har skitont så vi säger t hennes pappa och han säger att vi ska åka t sjukhuset och rönkta eller vare heter, Så åker vi t karolinska och där får vi vänta 2timmar och sen ropar dom upp Jennies namn och då säger dom att hon ska röntgas då väntar vi 20min typ sen röntkas hon i 15min sen skulle vi vänta på resultat då vänta vi 40minuter sen sa dom att den va stukad, inte kul. Då skulle hon få sprutor, så vi fick vänta 30min till. Då fick hon ta spruta, och stackarn börja gråta :( Men till slut kom vi hem, Jennie har kryckor .. Men från halv ett till 16.00 på sjukhus? Inte kul, skitmånga som blödde och sånt. Hemskt, Men jag kom hem och åt och duscha städa och fixa mig, Och då frågar jag Michelle om hon vill slagga med mig och Jennie och de kunde hon så Jennie kommer snart hem och då ska vi träffa Michelle sen ska vi kanske va ute, lite jobbigt för Jennie.. Hon måste ju gå på kryckor så vi får se, kanske bara lite hemma kväll :) Men jag ska göra en sida i matten nu sen möter jag Jennie sen Mich :) Men aja pysss! Så ikväll sover jag hos Jennie med Michelle och tror inte jag kommer blogga :)

Ett par dagar sen, jag och Angelica.

Kommentarer
Postat av: I M A N E ♥

2010-02-06 @ 18:38:22
URL: http://eeljahid.blogg.se/
Postat av: I M A N E ♥

Fett synd stackars jennie:(

2010-02-06 @ 18:39:09
URL: http://eeljahid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0