Brandbergen centrum !

Wiho tjena tjena bloggen nu sitter jag hos min baby boo :) Hon sov ju hos mej haha vi somna 1, för jag va grymt trött.. Imorse vakna jag av att jag har fått min mens efter hundra år? ÅÅH SKITJOBBIGT! Elin jag kommer typ inte kunna hoppa eller nåt på en vecka .. Men ah igår tjuvringde jag och Angelica till Elin & Klara, Min mamma (A) Alla visste att de va jag .. Sen vid halv åtta träffa vi Haida och åkte till handen och träffa Bella & Elin & Ibbe och nån annan? Sen åkte vi hem vid nio igen då kollade vi på lizzie mcquire tråkigt! Sen kolla vi på en film och iranska män som slår sina kvinnor typ.. Skittråkig, okej ja sov.. så jag vet inte, men Angelica sa att den va lite bra. Men nu sitter jag hos Angelica och vi ska bara platta luggen typ sen rushar vi t brb centrum och vi ska äta dära typ sen åker vi säkert hem t Agge och kollar på film, jag ska hem vid sex ska till pappa. Imorn till mamma för hon är på inventering, saknar mamma.. :O Vad sa jag nyss? HAHAHAHHAHAHAH (A) Men aja pusspuss

Om ja älskar dig

Hehe trötta :$

För ett tag sen

Så gulliga! JAG ÄÄÄÄÄÄLSKAR ER :'(

Så underbara. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0