En massa slagg

Hejsan korvhead, sitter hos Klaudia & Weronika fast Wero är inte hära hon är hos en kompis på värmdö så henne får man vell inte träffa då .. :/ Ajuste ja sov här inatt och sen igår somna vi typ halv två sen klockan sex skulle vi ut med hunden men vi orkade inte så vi gick klockan åtta då gick vi till torvalla och skulle halka på is, men ingen is dära nä.. Då finns de typ en snurrdörr dära sen den hade fryst till is så de gick inte att gå igenom så vi skulle putta på typ för vi orkade inte gå runt och då sätter jag mitt pekfinger mellan och då börjar Klaudia putta och då mosas mitt finger och de är värsta fetma tjockt ser ut som min mormors äss. Inte kul, Så låtsasmamma ska göra bandage och leka doktor, HAHA! Men aja inatt ska Angelica sova hos mig , kulkul :) Men nu ska vi titta på paranormal activity, puss. Och juste förlåt för dålig uppdatering, på tisdag börjar jag blogga! Eller kanske ikväll..


( Skulle läggas upp på bloggen igår vid 15.00 typ )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0