Hemma

Helloj min dag har spenderats med Bollnylle HAHAHAHAH Ja du , jag och bollnylle har jävligt kul vi såg ' har du hört ryktet om morgans ' typ .. Skitrolig , jag och Bollnylle ville inte ha popcorn och coola så vi köpte en jouice på hemköp för 13 kronor och chipspåse på coop HAHAHA vi ville va udda. Men ah sen kom vi hem och vi träffade emelie sen gick vi till bussholmplatsen för jag skulle hem , självklart orkar bollnylle inte vänta så ja satt där sen kollar ja på busstabellen så gååår inte min f*ttbuss! Åh så jag går till Bollnylle och där är de full fart me datorer haha Eric fixade nåt sen satt vi där o garva alla tre sen vid halv tio tog jag bussen hem, men jag ska väcka Bollnylle tidigt imorgon sen ska vi träffas funny :) Ja måste lära mig en låt annars slår Bollnylle mig ! HAHAHA FRÅGA INTE, Jag o Bollnylle skulle käka bindor på bion först men nää inte så sugna på de ... En annan gång.. Men ah nu sitter jag här hemma med en liten puttinutti hund och äter kycklingvingar ni får bild och jag ser fett sliten ut har typ inte sovit ett skit på sistonde , skyll på Bollnylle som väckte mig 09.00 idag! -.- Aja puss

Haha gulhyad och tänderna fram, de gillar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0