Inte kul!

Jag hatar att träna jag har världens sämsta kondition, seriöst! Jag blir anfådd efter 3situps. Inte kul, haha idag i skolan höll ja på att kissa på mig, My gjorde de roligt, hon är fan rolig :) Hon och jag gick runt i skolan ett tag sen hon ba står vi utanför Christines klassrum sen hon ba jag måste kolla om vi har läxa, sen hon ba kolla in i klassrummet och ba : O nej de är 7ab, ja ba äsch. * Öppnar dörren och skriker : HAR VI NÅN LÄXA? * Haha My garva, ja me (A) Men vi fick reda på om vi hade läxa och de hade vi ju nt:) Angelica gick för en stund sen men nu får ni lite bilder som jag har laddat ut från typ igår och idag? :)

I lördags på Weronikas fest :)

O M G säger jag bara.

Maria :)

Asså jag gjorde slarvigt för vi hade lite bråttom o ja ville ba se om de passa, en av dom
är skittjocka, hehe..

Du är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0