Madde & Linnea

Hart var med dom idag har så jävla kul med dom ungarna jag börja gråta av garv idag, så underbara kan fan säga allt till dom, seriöst :) Men ah jag har kollat på sista avsnittet av guds tre flickor inte så kul, men idag hade jag och elin skitkul i skolan eller de har vi ju alltid hon är min lilla glädjespridare hihiih :) Men jag börjar bli sjuk inte bra ! Imorgon vet jag inte vad som händer juste jo ska möta mamma i centrum ska få min laddare och nya skor, mina är ankskor, inte kul. Men pusshej!

Ojsh va gammal bild:o !









HAHAHHA 8månader sen typ. HAHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAH! om jag garvar.
Vaad gör jag med håret? Hur många tofsar har jag på handen? Shises har mahmud uppfostrat mej eller?

PUUUSSS BABES!


Kommentarer
Postat av: elin

HAHHA, så har man sett ut en gång i tiden ;)

MARIAS BEN ÄR DEG. MAN KAN KAVLA DEN :DDDDD<3

2010-01-13 @ 21:03:27
URL: http://loveshiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0