Saker ni inte visste om mig

* Jag har fått min humor efter min mamma.
* Elin & Angelica är dom jag litar på jävligt mkt, och Jennie.
* Jag håller inte kontakten med min morfar längre.. :/
* Jag är fan aldrig taskig tror jag, isåfall är jag taskig på skoj :o Jag kan typ inte va dum.. :p
* Jag älskar leverpastej :$
* Turkisk musik, in my <3
* Alla kanske inte vet vem Emmelie på eken är ? .. Men hon är så jävla snäll, tro inte jag är sjuk i huvudet. Men de är sant, jag går typ alltid till eken för att träffa henne ;o
* Jag kan va skitblyg ibland även fast det kanske inte märks. Jag kan va så blyg & skämmas så jag blir knallröd om kinderna.
* När jag va liten gick jag på balett tennis dans samtidigt, jävla sport nörd.
* Jag suger på såna här skitgrejor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0