Saknade :(

Okej nu ska jag fan säga vilka personer jag saknar.. Okej vi började med den personen som jag känt hela mitt fucking liv! Hela. Tänk er?
Min Chikhaida Chikmong. Jag verkligen älskar den människan,på riktigt. Så himla underbar asså!
Sen hon föddes har jag alltid funnits där för henne, som hon för mig. Hon är min syster,
hennes mamma är min extra-mamma. Och jag menar de? Förut va vi varje dag, men när jag
flytta från jordbro gled vi ifrån.. Men hon finns i mitt hjärta, volim te puno ♥

Åh Merima Kusmic, Så jävla fin. Älskar bilden! Lyssna, Merima tänk alla våra tider
liksom typ när vi spelade fotboll och jag lekte proffs? Vi träffas typ aldrig, jag saknar dig
så otroligt mycke, Skitmånga år med dig. Älskar dig min bosnie!<3

BABYYYYYYYYYYYYYYYYY! Melissa Bakalbasic min lilla solstråle, jag saknar dig :'(
Seriöst när jag tänker på dig får jag fan tårar i ögonen, alla våra tider. Så fkng
bäst! När vi va små och lekte med bratzdockorna? HAHAH-HAHAH! De ska alltid
vara vi. Jag finns för dig som du för mig, du vet att jag älskar dig föralltid.
Sestrooo ! <3

Elin & Bella. Om jag saknar er! Finns inte mkt och säga men jag älskar er och finns
alltid för er. Skönaste ungarna ni är ;D<3


Kommentarer
Postat av: merima

maria, saknar dig också bebis !

ÄLSKAR DIG <3

2010-01-18 @ 17:39:11
URL: http://kkrigaree.blogg.se/
Postat av: melissa

saknar & älskar dej oxå maria !!

2010-01-19 @ 17:38:48
URL: http://melissadenblonda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0