Svar

angelica
vad tycker du om mig ? :D
svar: knäppjööök!

varför hatar du bermal ?

svar: var har du fått de ifrån? de gör jag inte.

Sandra
tjafffffffffffffan! bryden själv här. ehehhehehe vad gör du? hehehehehhehhhee hur mår du? hehehehehehheheheheheehhehehehehhehe har din underknapp på bilden här i frågestunden på din vita tröja gått av? hehehehehhehehe och vem gjorde det :D
svar:är med frajdaaah ja mår finemang! nej :o den är inte sönder, inte vad jag vet.. måste kolla!

hej de är Arne, har du trosor på dig ? /haha du vet vem
svar: glömde

Sandra
Hej det är Sandra, har du glajjor på dig ? /haha du vet vem för jag har skrivit mitt namn 2 gånger nu

svar: jajamen! de är skitsoooligt!

röker du??
svar: NEJ

emma
är du oskuld? :)

svar:ja

elin
vad tycker du om mig ? :D <3
*MARIA JAG FRÅGADE EMSSN PÅ HENNES FRÅGESTUND VARFÖR HON O EMMA WALL SKRATTADE ¨T OSS :( *

svar: Haha världens finaste insida och utsida. I love you baby boo. HAHAHAHA SKÄMS DUU INTE :D

kladde
vad tycker du om mig
kan jag såva över dig typ den 9 januari :)
älskar dig

svar: Hej kusinvitamin! Du är så himla rolig hahahah skrattar så mkt me dig, Erikdalsbadet.. HAHA alla gånger våra föräldrar har vart packade. Muhahaha! Jag kan inte :( Ska på bio med Frida och Angelica <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0