Tjenalopp!

Godmorgon folket jag vaknade typ halv ett skulle igentligen till bollnylle idag men orkar inte, ska till pappa men vi ska typ vara imorgon , najsibajsi. Men jag ska över till Jennie när som helst och jag ska få min halsduk och hon sin :) Sen ska jag till hennes mamma o hämta min knytkofta. Äntligen, aja nu ska jag fixa mig sen rusha över till Jennie :) Och efter de till Angeliicooo ! Vet inte vad som händer där men ah orkar iallafall inte åka nånstans idag , skittrött och sjuk.. Men aja idag blir de typ slappdag, hehe! Nej skoja :) Men aja puuusss / eran blåfitta. HAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAA

Jag Michelle älskling Frida Sötnos och Angelica baby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0