Fett slöseri på tid asså!

Namn: Maria

Efternamn: Höglund

Längd: 1,65 håller inte koll

Vikt: Dröm att ja säger de.

Ögonfärg: Grönbruna.

Hårfärg: Svart

Syskon: inga

Husdjur: Dog hos pappa.

Bor: Haninge?

Skola: Söderbymalmskolan

Sjukdomar: Damp

Hälsa: Hälsa? Ja de bara komma fram:)

Telefon: Sampuuuuuuuuuung.

Musiksmak: Olika..

Favorit artister: Jag?

Klädstil: Jennie är min manager.

Tre frukter du tycker om: Morot, Äpple, Gurka

Dricker helst: Jennies kiss nej men coola.

Gillar med dig själv: Mina öron, Mina rynkor, Smilgroparna ofc (y)

Hatar med dig själv: Mitt lååååånga hår.

Göra i sommar: Chillaa bror

Tycker om vintern: Like it.

Tycker om sommaren: Yäy!

Våren: Nja bra va.

Hösten: Ogillar löv. 

Har några kompisar: Mm.....

Några fiender: Ja självklart!

Flyttat någon gång: Typ 4.

Ser på tv: Nu? Nej faktiskt inte!!

Tycker du om sjukhus: Skulle dit idag.. :://

Tandläkarbesök: Nej gud vad äckligt! Diss för de!

Göra idag: Ta Amir bakifrån!

Gjorde igår: Rödalund.

Gör just nu: Dator

Är klockan just nu: 16.55

Vilken tid lägger du dig: Olika

När kliver du upp: 11-12

Vad tycker du om dagens väder: Dåligt!!!!!!!!!!!!

Hunnit tröttna på frågorna: Ofc my horse

Vad vill du göra nu: Äta

Kommer du göra något av det du vill: Jaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0